روزهای خوب باهم بودن

خاطرات

1392/12/18 16:30
نویسنده : مامان و بابا
117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم .امیدوارم حالت خوب باشه و توی شکم مامانی اذیت نباشی niniweblog.com

عزیزم برات بگم از روزایی که گذشته : وقتی جواب آزمایشم مثبت شد قند تو دل بابایی آب شده بود و از خوشحالی به 2تا مامان بزرگی خبر داد .اونام خیلی خوشحال شدن و حسابی تبریک گفتنniniweblog.com

 

 

 

این شد که روزای خاطره انگیز ما آغاز شد و من باید حسابی مواظبت باشم عزیز مامانی.

تو این 4 ماهی که گذشته دکترا 2بار حسابی ترسوندنمون : 1بار خانم دکتره اشتباه کرد و میخواست مامانیو غصه دار کنهniniweblog.com 1بارم بعد از سفر قشم. آره عزیزم 2هفته پیش با بابایی و مامان جون (مامان بابایی) اینا و چندتا خانواده از دوستاشون (جلسه قرآن) رفتیم بندر و قشم.niniweblog.comخیلی خوش گذشت .از اونجام برات به حساب مادرجونی (مامان خودم) چندتا لباس و سرویس پتو خریدم که حالا عکساشونو بعد میزارم.خیلی نازن. وقتی برگشتیم حالم بد شد و دکتر بهم استراحت داد و هنوزم مثلا در حال استراحتمniniweblog.com

از همون روزام مادرجون اینا و دایی مهدی رفتن عسلوییه پیش دایی محمد.که منم از حال بدم چیزی بهشون نگفتم نگران شن. تا اینکه امشب برگشتن.

راستی عسلم دختر دایی مهدی  و عموسیدمحمد رضا تازه بدنیا اومدن و دایی محمد هم نی نی تو راهی دارن. کلی همبازی داریniniweblog.com

روز شماری میکنم برای دیدنت کوچولوی مامانی

niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مرسانا
18 اسفند 92 14:37
سلام امیدوارم به سلامتی به دنیا بیان عزیزم و آرزوی خوشبختی و بهروزی براتون دارم.اگه دوست داشتید به وبلاگ مرسانا جون سری بزنید.[لبخند
مامان و بابا
پاسخ
سلام. ممنونم عزیزم.